Mogelijkheden

Intelligente zoekfilters

Met behulp van het snelle zoekfilter in het Adressen Beheer Systeem vindt u snel de gegevens die u nodig heeft, zelfs in mobiele browsers.

Daarnaast zijn er uitgebreide filters die een veel specifiekere selectie mogelijk maken. Door zoekopdrachten te combineren en verschillende zoekmethoden te gebruiken heeft u een krachtige tool voor het vinden van de juiste contacten.

Filters kunt u bewaren, zodat u in de toekomst snel toegang heeft tot de juiste contacten en u ze direct kan exporteren naar Excel- of CSV-bestanden om vervolgens verder te gebruiken.

Zoeken in adressenbestanden

Uitgebreide categorieën

Met behulp van de categorieën in de contactbeheer applicatie maakt u het nog makkelijker om uw relaties te segmenteren en meer uit uw relatiebestand te halen. U kunt zelf categorieën aanmaken, koppelen aan adressen en bereiken via gepersonaliseerde brieven, etiketten, e-mailnieuwsbrieven en via geëxporteerde bestanden. De statistieken laten zien welke categorieën het belangrijkst zijn voor uw bedrijf en welke het minst gebruikt worden.

Adressen categoriseren

Digitale nieuwsbrieven versturen

Via het Adressen Beheer Systeem kunt u direct aan uw contacten gepersonaliseerde digitale nieuwsbrieven versturen. Via templates en de kopieerfunctie kunt u snel een consistente e-mailcampagne uitzetten.
Daarnaast kent de zakelijke contacten database de mogelijkheid om de effectiviteit van uw e-mail verzendingen te meten en krijgt u uitgebreide statistieken over uw mailings, zelfs met betrekking tot individuele ontvangers.

Digitale nieuwsbrieven versturen

In uw bestaande infrastructuur

Goed contactmanagement is nog veel handiger wanneer andere systemen binnen uw organisatie er ook gebruik van kunnen maken. Via de API van het Adressen Beheer Systeem is informatie uit diverse systemen te koppelen en kunt u programma's binnen uw organisatie met elkaar koppelen.

Uiteraard kunnen wij helpen bij het maken van de koppelingen met de systemen in uw organisatie.

Programmatisch gegevens lezen en toevoegen

Automatisch aanvullen

Om uw adressenbestand van maximale waarde te laten zijn voor uw bedrijf, is het belangrijk om het schoon en volledig te houden. Het Adressen Beheer Systeem bevat de nodige functies om hier voor te zorgen.

Zo kan het Adressen Beheer Systeem adresgegevens automatisch aanvullen en verbeteren op basis van de postcode. Met het op eenvoudige wijze samenvoegen van contacten houdt u uw adresbestand in optimale conditie en haalt u er het maximale uit.

Automatisch adresgegevens aanvullen

De kracht van de cloud

Een groot deel van de kracht van het Adressen Beheer Systeem ligt in de flexibiliteit die het biedt, niet alleen bij het beheren van uw relatiegegevens, maar ook bij de wijze waarop de zakelijke cloudapplicatie bereikbaar is.

Omdat u de contacten database via de webbrowser gebruikt is het vanaf de hele wereld bruikbaar, op bijna elk apparaat. Op deze manier kunnen uw medewerkers ook onderweg gebruik maken van het systeem, zonder zelf software te installeren. En dat uiteraard via een beveiligde verbinding.

Informatie over contactbeheer in de Cloud

Verandering omarmen

Dankzij het uitgebreide logboek kunt u van alle gegevens in het Adressen Beheer Systeem zien hoe ze met de tijd veranderd zijn, wie de aanpassingen hebben gemaakt en hoe de nieuwe gegevens van de oude verschillen. Op het hoofdscherm krijgt u direct de laatste wijzigingen in het systeem te zien, en bij specifieke contacten of bedrijven ziet u de historie die daarvoor relevant is.

Ook het wijzigen van instellingen in de configuratie, verwijderen van etiketvellen en het bewerken van filters wordt bijgehouden. Per gebruiker zijn de laatste handelingen zichtbaar. Zo kunt u zelf het logboek downloaden en analyseren of vastleggen voor uw archief.

Alles bijhouden met het logboek

Extra velden instellen

Sla alle gegevens die u nodig hebt in het Adressen Beheer Systeem door met de extra velden precies aan te geven welke informatie u wilt. Geef aan welke velden verplicht zijn, aan welke voorwaarden ze moeten voldoen en meer!

Zelf de extra velden instellen

Meertalige interface

Uw adressenbestand is overal ter wereld en in meerdere talen beschikbaar. Standaard ondersteund het zakelijke contactbeheer systeem Nederlands en Engels. Indien nodig kunt u eenvoudig uw eigen vertaling toevoegen.

Automatisch adresgegevens aanvullen

Persoonlijke brieven versturen

Stuur naar al uw contacten in het Adressen Beheer Systeem gepersonaliseerde brieven met behulp van de uitgebreide brieven module. Genereer persoonlijke brieven voor honderden contacten tegelijkertijd.

De volledige brieven module ontdekken

Persoonlijk tintje

Een sociale en open interface maakt het mogelijk om verantwoordelijkheid te nemen voor werkzaamheden binnen het Adressen Beheer Systeem, en het geeft een duidelijk beeld van veranderingen in de cloud applicatie.

Meer over gebruikerspagina's

Documenten opslaan

Maak van uw Adressen Beheer Systeem de centrale hub voor al uw informatie door belangrijke documenten aan uw contacten toe te voegen. Alle informatie op één plek.

Bekijk de bestanden plugin

Efficiënt exporteren

Kies voor het exporteren welke velden u nodig heeft. Kies uit een lijst van eerder opgeslagen selecties of stel op een eenvoudige manier uw exportvelden samen.

Lees alles over de exportopties

Volledig inzicht

Met behulp van uitgebreide statistieken over het volledige systeem, of binnen een bepaald segment, krijgt u een goed overzicht van de status in het contactbeheersysteem.

Bekijk uitgebreide statistieken
 

Het Adressen Beheer Systeem kan u helpen met het efficient maken en beheren van uw contactenbestand. Met slimme suggesties en uitgebreide zoekfilters haalt u de maximale waarde uit uw klantendatabase. Vraag een demo aan!